dimarts, 25 d’agost del 2026

Temps de Country (Country Time) 2026-08-24

Temps de Country (Country Time)

Dilluns, 24 d'agost de 2026 (Monday, August 24th, 2026)
From 21:00 til 23.00.


PLAYLIST

Johnny Reid - Fire It Up (Deluxe) 2012\01. Fire It Up.

Charlie Daniels Band - Simple Man 1989\08. Old Rock 'n Roller.

Dub Crouch with Norman Ford & The Bluegrass Rounders - Down To Earth Bluegrass 1975\02. Dark Hollow.

Dub Crouch with Norman Ford & The Bluegrass Rounders - Down To Earth Bluegrass 1975\06. Get Down On Your Knees And Pray.

Dub Crouch with Norman Ford & The Bluegrass Rounders - Down To Earth Bluegrass 1975\01. Ozark Breakdown.

Kalaan White - Back Road 02-24.

The HawtThorns - Morning Sun 2019\03. Morning Sun.

The HawtThorns - Morning Sun 2019\01. Shaking.

The HawtThorns - Morning Sun 2019\08. Come Back from the Stars.

The Carter Family - The Carter Family 1927-1934 2002\CD1\14. River Of Jordan.

Merle Haggard - The Ultimate Collection 2000\16. Yesterday's Wine.

T.G. Sheppard - You Feel Good All Over 1979.

Johnny Rodriguez - Though My Eyes 1979\01 - What'll I Tell Virginia.

Gavin Adcock - Bonfire Blackout 2026\10. All Outta Whiskey.

Gavin Adcock - Bonfire Blackout 2026\06. Love To The Grave.

Gavin Adcock - Bonfire Blackout 2026\11. Goin' Gone.

David Adam Byrnes - Too Much Texas 09-21.

Jon Wolf - It All Happened In A Honky Tonk 2010\12. If She's Looking For Love.

Jon Wolf - It All Happened In A Honky Tonk 2010\01. It All Happened In A Honky Tonk.

Jon Wolf - It All Happened In A Honky Tonk 2010\06. That Girl In Texas.

Eric Church - Desperate Man 2018\04. Some Of It.

Archie Campbell  - That's Good.

Joe Stampley - I Don't Lie 1979.

The Oak Ridge Boys - It's Only Natural 2011\03. Before I Die.

Moe Bandy - Greatest Hits 1982\03. My Woman Loves The Devil Out Of Me.

Johnny Horton - Complete Singles Disc 1\18. Somebodys Rockin My Broken Heart.

Ernest Tubb - The Yellow Rose Of Texas 1954-1960 (1993)\disc 2\2-16. I Always Went Through.

Sharon Westlake - Real Love.

Joe Diffie, Sammy Kershaw & Aaron Tippin - All In The Same Boat 2013\07. The Route That I Took.

Tammy Cochran - Where I Am 2007\04. Gone.

David Marshall - Clearwaters (Remastered) 2023\1.12. I've Got Friends.

David Marshall - Clearwaters (Remastered)  2023\01. Hammer and Nail.

David Marshall - Clearwaters (Remastered)  2023\08. Mr. Jesus.

Shannon Rae - Lucky 13 2018\02. Angeline.

Shannon Rae - Lucky 13 2018\01. Get Lucky.

Shannon Rae - Lucky 13 2018\13. Country Is A State Of Mind.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada