dimarts, 11 d’agost del 2026

Temps de Country (Country Time) 2026-08-10

Temps de Country (Country Time)

Dilluns, 10 d'agost de 2026 (Monday, August 10th, 2026)
From 21:00 til 23.00.


PLAYLIST

Slim Whitman - I'm A Lonely Wanderer 1961-1967\\04. Vaya Con Dios.

Trudi Lalor - Stand By Your Man 10-23.

Kathy Mattea - Pretty Bird 2018\02 - Ode To Billy Joe.

Johnny Cash - I Walk The Line 1999\10 - Thanks A Lot.

Willie Nelson, Emmylou Harris, Inara George - Willin' 02-26.

Alison Krauss - Windy City (Deluxe Edition) 2017\13. Angel Flying Too Close To The Ground.

George Strait - Strait Country 1981\03. Blame It On Mexico.

Garth Brooks & Trisha Yearwood - In Another's Eyes 1997.

Keith Whitley - Miami, My Amy 1986.

Randy Travis - Greatest Hits, Vol. 2 1992\07. Promises.

Wynonna & The Big Noise - Wynonna & The Big Noise 2016\03. Things That I Lean On.

Connie Francis - 22 - Sings Country And Western Hits\06. She'll Have To Go.

Johnny Rodriguez - Desperado, His First Twenty Hits 2002\14. Desperado.

Leon Turner - For The Good Times - Universal Artist Records.

Bjarne Farmand - Livin' on Love 2009\07. Four Walls.

Charley Pride - American Music Legends\01. Kaw-Liga.

Red Simpson - Two On One\23. Six Days On The Road.

Dwight Yoakam - In Others' Words 2003\03. T For Texas.

Heights of Grace - Encore (Remastered 2023)\09. Thank God I'm a Country Boy.

Dave Dudley - Dave Dudley Sings Six Days On The Road 1963\09. Above And Beyond.

Barbara Fairchild - A Sweeter Love 1972\08. Teddy Bear Song.

Tracy Byrd - Big Love\04 (Don't Take Her) She's All I Got.

Alan Jackson - Precious Memories 2006\02 - Softly And Tenderly.

Charlie Daniels - Duets 2021\01. What'd I Say.

Heidi Hauge - Country Jewels 2004\10. You are my sunshine.

Willie Nelson - To All The Girls 2013\07. Always On My Mind.

Melinda Schneider & Beccy Cole - Great Women Of Country And The Songs That Made Them 2014\15. I Will Always Love You.

Troy Cassar-Daley & Adam Harvey - The Great Country Song Book 2013\07. Coward Of The County.

Collin Raye & Robert Mizzell - Murder On Music Row 2023.

Kashus Culpepper - Act I Summer Nights EP 2026\01. Southern Nights.

Crystal Gayle - Old Rugged Cross.

Martina McBride - Everlasting (Deluxe Edition) 2014\01. Do Right Woman, Do Right Man.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada