dimarts, 21 de juliol del 2026

Temps de Country (Country Time) 2026-07-20

Temps de Country (Country Time)

Dilluns, 20 de juliol de 2026 (Monday, July 20th, 2026)
From 21:00 til 23.00.


PLAYLIST

Joanna Mosca - Keep On Going 01-10.

Drunken Prayer - Cordelia Elsewhere 2019\01. Into the Water.

Jimmy Eaves - Drive Me Home.

Jean Shepard - Got you on my mind 1961\09. Got You On My Mind.

Deana Carter - I'm just a girl 2003\06. Wildflower.

Deana Carter - I'm just a girl 2003\02. There's no limit.

Deana Carter - I'm just a girl 2003\01. I'm just a girl.

Keith Urban - The Story So Far 2012\19. Better Life.

David Frizzell - Country Music Affair.

Ed Bruce - Puzzles (Bear Family CD 1966-1968) 1995\01. Puzzles.

Ed Bruce - Puzzles (Bear Family CD 1966-1968) 1995\12. The price I pay to stay.

Ed Bruce - Puzzles (Bear Family CD 1966-1968) 1995\08. Walker's Woods.

Ed Bruce - Puzzles (Bear Family CD 1966-1968) 1995\16. Blue Bayou.

Allen Karl & Donna Cunningham - Ain't that a lovin' shame.

Kacey Musgraves - Middle of Nowhere 2026\02. Dry Spell.

Kacey Musgraves - Middle of Nowhere 2026\01. Middle of Nowhere.

Kacey Musgraves, Miranda Lambert - Horses and Divorces 05-26.

Cash Campbell - Bump 2020.

Shawn Campbell - Till We Meet Again 04-26.

Randy Travis - Fish On 07-26.

Wilburn Brothers - 1960 (Warped 6098)\07. That's All I Want from You.

Wilburn Brothers - 1960 (Warped 6098)\17. I Walk the Line.

Wilburn Brothers - 1960 (Warped 6098)\03. The Best of All My Heartaches.

Wilburn Brothers - 1960 (Warped 6098)\24. Blue Blue Day.

David Rain - Let It Rain 2011.

Zac Brown Band - Live From The Rock Bus 2007\01- Band Intro.

Zac Brown Band - Live From The Rock Bus 2007\07. Toes (Southend, Charlotte NC).

Zac Brown Band - Live From The Rock Bus 2007\10. Chicken Fried (East Andres, Atlanta GA).

Zac Brown Band - Live From The Rock Bus 2007\12. Human (State Theater, Tampa FL).

Jason Meadows - One Hundred Percent Cowboy 2007\07. Farm Girl.

Ana Cristina Cash - The Sunshine State 2026\08. Cheap Margaritas (Spanglish Version).

Ana Cristina Cash - The Sunshine State 2026\01. Daybreak.

Ana Cristina Cash - The Sunshine State 2026\03. Florida Girl.

Ana Cristina Cash - Como Vivir Sin Verte (How Do I Live Spanish Version) 07-26.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada