dilluns, 9 de setembre del 2024

Top Country Music amb Rafel Corbí 2024-08-23

Top Country Music amb Rafel Corbí 2024-08-23 (23 d'agost de 2024)

Les millors cançons de l'actualitat de la música country.
The best songs from current country music, following the Music Row Country Breakout Radio Charts.





PLAYLIST

Alex Miller - My Daddy's Dad EP 2024\My Daddy's Dad
Koe Wetzel - High Road
Megan Moroney - Am I Okay 2024\01. Am I Ok?
Post Malone, Blake Shelton - Pour Me A Drink
Drew Baldridge - She's Somebody's Daughter (The Wedding Version)
Dustin Lynch F. Jelly Roll - Chevrolet 78
Luke Bryan - Love You, Miss You, Mean It
Lainey Wilson - Hang Tight, Honey
Andrew Salgado - Like He Should
Trey Lewis - Girl Problem
Jacob Smalley - Sleepy Little Town EP 2024\What Do You Say
Delaney Ann - This Aint Country Club
Randall King - I Could Be That Rain
Morgan Wallen - Lies Lies Lies
Kane Brown & Marshmello - Miles On It
Ella Langley - hungover (2024)\03. You look like you love me
Jelly Roll - I Am Not Okay
Dylan Marlowe & Dylan Scott - Boys Back Home

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada