dimecres, 27 de juny del 2018

Country a Ràdio Estel 2018-06-23 Programa 242

Country a Ràdio Estel
Programa 242
22 de juny/june de 2018
Host: Rafel Corbí
En antena a Ràdio Estel (Catalunya i Andorra) i Ràdio Palafrugell


Jimmie Skinner - From The Beginning To Fame\01 - You're My Big Baby Now
Jimmie Skinner - From The Beginning To Fame\06 - Jimmie's Yodel Blues (A Tribute To Jimmie Rodgers)
Jimmie Skinner - From The Beginning To Fame\04 - Capital Letters (Wrote Your Name Around My Heart)
Dave Alvin & Jimmie Dale Gilmore - Downey to Lubbock 2018\01 - Downey to Lubbock
Dave Alvin & Jimmie Dale Gilmore - Downey to Lubbock 2018\10 - Billy the Kid and Geronimo
Billy Nelson feat. Willie Nelson - My Bodys Just a Suitcase for My Soul
Reba McEntire - For My Broken Heart 1991\01 For My Broken Heart
Brantley Gilbert - Stone Cold Sober
Miranda Lambert - Over You
Hank Williams Jr. - A Country Boy Can Survive 1982
Johnny Cash - A Legend In My Own time
Jerrod Niemann - This Ride 2017\07 - God Made A Woman
Jerrod Niemann - This Ride 2017\04 - I Got This



Resultat d'imatges de Dave Alvin & Jimmie Dale Gilmore - Downey to Lubbock  Resultat d'imatges de Jerrod Niemann - This Ride


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada